نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش گروه اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، بر اساس اعلام مركز آمار كره جنوبی در روز جاری (چهارشنبه)، نرخ بیكاری كره جنوبی از 2/3 درصد به 7/3 درصد رسیده است كه بالاترین افزایش از ژانویه 2010 تاكنون است.

همچنین نرخ بیكاری كره جنوبی در ماه فوریه بیش از متوسط برآورد 2/3 درصدی 11 اقتصاددانی است كه از سوی بلومبرگ مورد پرسش قرار گرفتند.

افزایش نرخ بیكاری در چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا، كه در سه ماهه گذشته نیز كمترین رشد اقتصادی در دو سال گذشته را تجربه كرده است، تایید دیگری برای استفاده این كشور از سیاست افزایش بودجه دولت و كاهش نرخ بهره از سوی بانك مركزی آن به مدت 9 ماه است.

نرخ بیكاری در كره جنوبی هنوز كمتر از 9/3 درصد ماه فوریه سال 2011 است.

'وی لیانگ' اقتصاددان ارشد منطقه آسیا پاسیفیك در بانك باركلیز كپیتال سنگاپور گفت: افزایش نرخ بیكاری در كره جنوبی به دلیل هجوم بیش از انتظار فارغ الاتحصیلان دانشگاهی به بازار كار است.

وی افزود: این هجوم، ظرفیت بالای و قدرتمند بازار كار كره جنوبی را تحت الشعاع قرار می دهد.

بانك مركزی كره جنوبی هفته گذشته اعلام كرد، اقتصاد این كشور علایمی دال بر كاهش سرعت رشد نشان نمی دهد و احتمالا شرایط به روند بلند مدت رشد باز خواهد گشت.

نرخ برابری وون در مقابل دلار در ساعت 10 و 39 دقیقه صبح امروز در سئول 1/0 درصد افزایش یافت و هر دلار در مقابل یك هزار و 95/122 وون معامله شد.

اقتصام**1063/1594





:: برچسب‌ها: عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: