رقیب اصلی ملت ایران درانتخابات، آمریكا و متحدانش هستند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'منوچهر متكی' روز پنجشنبه درهمایش بزرگ وحدت با عنوان 'محبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در قرآن و روایات از دیدگاه اهل سنت' كه در مصلی نمازجمعه شهر گنبدكاووس برگزار شد، گفت: راهبرد آمریكا و متحدانش برای انتخابات 12 اسفند ماه، انتخاباتی كم فروغ و با مشاركت حداقلی مردم است.

وی با بی اثر دانستن این توطئه ها و تلاش های دشمنان، افزود: انشاء الله مردم ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفندماه با حضور حداكثری و حماسی خود نشان خواهند داد كه دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.

متكی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به وحدت حاكم در بین اقوام و مذاهب اسلامی ایران، اضافه كرد: این وحدت و صمیمیت برگرفته از اسلام، آموزه های دینی و سیره پیامبر (ص) است.

وی با بیان اینكه دین اسلام منادی وحدت بین امت اسلامی است، تصریح كرد: اگر وحدت حاكم بین ملت ایران در امت اسلامی نیز نهادینه شود، دنیای استكبار هرگز به اهداف شوم خود علیه اسلام و ملسمانان دست نخواهد یافت.

وزیر امور خارجه دولت نهم همچنین بیداری اسلامی در برخی كشورهای منطقه و نیز شمال آفریقا را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران دانست و گفت: برخلاف تلاش های دنیای استكبار برای نشاندن مهره های خود دراین كشورها، خواست اكثریت مردم، استقرار حكومت اسلامی است.

متكی با بیان اینكه امروز جهان شاهد تحولی عظیم در بیداری اسلامی است كه وقایع رخ داده در چند كشور منطقه تنها بخشی از آن است، افزود: جمهوری اسلامی و ملت بزرگ آن، بیرق دار این تحول عظیم هستند.

وی با اشاره به وجود وحدت و صمیمیت بین اقوام و مذاهب اسلامی در كشور بویژه دراستان گلستان و نیز منطقه گنبدكاووس، گفت: وجود وحدت و صمیمیت فعلی حاصل تلاش و زحمات روحانیون شیعه و سنی این منطقه كه برگرفته از آموزه های دینی و مشتركات اسلامی است، می باشد.

وی درپایان سخنان خود نیز بابیان اینكه امروز دشمنان اسلام و انقلاب، صفوف متحد مردم ایران و همدلی و همگرایی آنان را نشانه گرفته اند، از آحاد مختلف مردم و مسوولان، علما و روحانیون خواست تا مراقب توطئه های دشمنان باشند.

در این همایش بزرگ كه با مولودی خوانی جمعی ازعلمای اهل سنت همراه بود، جمع كثیری از ائمه جمعه و جماعات ، علما و روحانیون شیعه و سنی شرق گلستان و نیز مدیركل تبلیغات اسلامی گلستان و رییس مركز بزرگ اسلامی شمال كشور حضور داشتند.

/7479/622/508





:: برچسب‌ها: فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: