وزنه برداران ایرانی با اقتدار كامل در مسابقات مالزی خوش درخشیدند
نوشته شده توسط : xmovies

'علی اصغر رواسی' عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه تیم اعزامی ایران با سه ورزشكار در این دوره از رقابت ها شركت كرد، اظهار داشت: هرسه وزنه بردار كشورمان توانستند نشان طلای اوزان 56، 90 و 100 كیلوگرم را از آن خود كنند كه نتیجه بسیار ارزشمندی است چرا كه با این سه نشان طلا توانستیم بالاترین امتیاز را در این دوره از رقابت ها كسب كرده و به اهداف از پیش تعیین شده خود برسیم.

وی، سطح این دوره از رقابت ها را بسیار بالا توصیف و اضافه كرد: مسابقات آزاد مالزی از جمله رقابت هایی است كه نتایج آن به طور كامل و رسمی ازسوی فدراسیون جهانی مورد پذیرش قرار گرفته است و به این دلیل لحاظ نتایج بدست آمده توسط وزنه برداران در رنكینگ و رتبه بندی آنها تأثیر مستقیم دارد به طوری كه هر سه شركت كننده ایرانی با كسب نشان طلای اوزان خود توانستند ضمن ارتقای رنكینگ و رتبه جهانی خود، سهمیه مسابقات پارالمپیك 2012 لندن را تثبیت كنند.

رواسی با اعلام اینكه ایران با اقتدار تمام هر 8 سهمیه مسابقات پارالمپیك لندن را در اختیار گرفته است، گفت: خوشبختانه از تیم كامل و آماده ای بهره می بریم كه همین امر، امید به موفقیت را در مسابقات لندن افزایش می دهد.

به گفته وی، ازجمله نشانه های این امیدواری نیز می توان به حضور مقتدرانه تیم اعزامی حاضر اشاره كرد به طوری كه آقای صلحی پور با وجودی كه از ناحیه سینه دچار درد شدید بود اما به راحتی توانست وزنه 220 كیلوگرم را به بالای سر خود ببرد و ركورد این وزن در جوانان جهان را كه پیشتر متعلق به خود او بود، به میزان 14 كیلوگرم بهبود بخشد.

وی ادامه داد: همچنین امروز شاهد بودیم كه آقای صادق زاده در وزن 100 كیلوگرم به آسانی وزنه 236 كیلوگرم را بالای سر خود برد كه با این وزنه، دستیابی به نشان طلای مسابقات لندن توسط وی دور از دسترس نیست و نتایج ارزنده ای از حضور این ورزشكار در مسابقات لندن می توان پیش بینی كرد.

سرپرست و سرمربی تیم وزنه برداری معلولان اعزامی به مسابقات مالزی همچنین با اشاره به برنامه جامع فدراسیون كشورمان برای حضور مقتدرانه در مسابقات پارالمپیك لندن گفت: به همین منظور اردوی بعدی تیم ملی از 10 روز دیگر در تهران آغاز خواهد شد كه تا پایان اسفندماه ادامه خواهد یافت و مرحله دیگر آن پس از تعطیلات نوروزی آغاز و تا زمان اعزام تیم به مسابقات لندن طول خواهد كشید.

مسابقات آزاد بین المللی وزنه برداری معلولان در مالزی از 5 تا 10 فوریه (16 لغایت 21 بهمن) در سالن وزنه برداری استادیوم تی تی ونگسای شهر كوالالامپور در حال برگزاری است.

از جمهوری اسلامی ایران سه ورزشكار در این دوره از مسابقات حضور یافتند كه آقایان یوسف یوسفی در وزن 56 كیلوگرم، سید حامد صلحی پور در وزن 90 كیلوگرم و علی صادق زاده در وزن 100 كیلوگرم توانستند نشان طلای این اوزان را از آن خود سازند و سهمیه حضور در مسابقات پارالمپیك 2012 لندن را برای خود تثبیت كنند.

آساق**1504**335**1572





:: برچسب‌ها: باغ , زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: