آمریكا در 33 سال گذشته همواره به دنبال ایجاد فتنه در ایران بود
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا؛ ' رامین مهمانپرست' روز شنبه در پایان راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم چالوس افزود: در طول این مدت فتنه هایی را كه آمریكا در ایران ایجاد كرد، شاید هر نظامی را از پای در می آورد, اما ملت ایران با ایستادگی خود جواب محكمی به دشمنان دادند.

وی اظهار داشت: جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی، فتنه های داخلی، فعالیت های تروریستی مجموعه اقداماتی بود كه امریكا و دشمنان ایران پیاده كردند, اما هر چه این فشارها بیشتر شد، عزم ملت در دفاع از ایران اسلامی بیشتر شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح كرد: ظرف یك سال گذشته با حركت مردم در كشورهای مختلف و موج بیداری اسلامی، شاهد ترس و وحشت دشمنان اسلام بودیم و با این حركت ها نگرانی و ترس در دل استكبار به وجود آمده است.

وی بیان داشت: در طول یك سال گذشته چهار دیكتاتور بزرگ منطقه با حركت انقلابی مردم از پای در آمدند و این نشانه ای از بیداری مردم در سراسر جهان است.

مهمانپرست گفت: امروز با شاهد بودن حركت های انقلابی در سایر كشورها به این نتیجه می رسیم كه ایران اسلامی مانند 33 سال گذشته تنها نیست و امروز به بركت انقلاب و با الگو برداری از آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب كشورهای دیگر به سمت اسلام و نهضت اسلامی گام برداشته اند.

وی گفت: تمام تلاش استكبار این است تا مردم ما را دلسرد كنند و موجب اختلاف شوند, اما امروز مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند هنوز وفادار به انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: این ملت وفادار همچنین در انتخابات 12 اسفند با حضور گسترده خود مشت محكمی بر دهان استكبار خواهند زد.

وی گفت: دشمن, ملت ما را هنوز به خوبی نشناخته است و باید بداند هر چه فشار بر ملت ما بیشتر باشد اتحاد، همدلی و عزم آن ها بیش از پیش خواهد بود.

ك/3/621//320





:: برچسب‌ها: مدل ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: