13 اثر به جشنواره منطقه ای فیلم داستانی خراسان شمالی راه یافتند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز یكشنبه ستاد برگزاری این جشنواره، 'حسین ثابت قدم وحید' افزود: 419 فیلم به دبیرخانه ارسال شده بود كه انتخاب فیلمهای برتر بر عهده 'حمید دهقانپور، شهاب ملتخواه و مهدی عظیمی' بود.

وی گفت: فیلمهای كوتاه داستانی 'گاهی سكوت كنیم' ساخته هانیه خاكپور از مشهد، 'زمستان گرم' ساخته براتعلی اسدی و 'پایان دایره' ساخته احمدرضا كرمی از بجنورد از جمله آثار راه یافته به این جشنواره هستند.

او افزود: فیلمهای 'نقاشی بهار' ساخته محمد خاری از بندرگز، 'ساعت 5' ساخته سیدمحمود موسوی حسنك از نیشابور، 'بزخر' ساخته حمید صادقپور از مشهد، 'جرم' ساخته سیدمهدی حسینی از بیرجند و 'دوباره نگاه كن' ساخته علیرضا تقاصی از كرمان از دیگر آثار راه یافته به بخش مسابقه داستانی این جشنواره هستند.

وی ادامه داد: فیلمهای 'نان نیش' اثر سعید آقایی از بجنورد، 'آخرین پناه' كار مجید محرابی از گناباد، 'دادگاه' ساخته سیدمهدی حسینی از بیرجند، 'سایه آفتاب' اثر احمدرضا كرمی و نیز 'آدمك' ساخته سیدرضا عربشاهی هر دو از بجنورد از دیگر آثار منتخب برای نمایش در این جشنواره است.

یازدهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان فصل چهار اترك با حضور استانهای خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، گلستان و كرمان از 21 تا 23 اسفند ماه در بجنورد مركز استان خراسان شمالی برگزار می شود.ك/1

7184/626





:: برچسب‌ها: بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: