نوشته شده توسط : xmovies

تهیه كننده این مجموعه مستند روز چهارشنبه به ایرنا گفت: طرح 'صداهای ماندگار' در گروه مستند شبكه یك سیما به تصویب رسیده است و هم اكنون مشغول، نگارش متن و پیش تولید با همكاری خانم ساناز فلاح فرد هستم.

زنده نام افزود: این مستند به گویندگانی كه برای ایرانیان صدایی آشنایی دارند، محدود نشده است بلكه معروف ترین برنامه ها و خاطره انگیزترین آنها نیز در این برنامه معرفی و با سازندگان آنها گفت و گو خواهد شد.

وی تاكید كرد: تولید این برنامه بدون كمك شبكه های رادیویی میسر نیست و رایزنی با شبكه های مختلف رادیو برای ساخت این مستند در حال انجام است.

زنده نام یادآور شد: برنامه 'صداهای ماندگار' به صورت تركیبی از مستند محض و مستند گزارشی، با استفاده از تصاویر آرشیوی به صورت مستند موقعیت نگار و گفتگو با پیشكسوتان و سازندگان برنامه های رادیو ساخته می شود.

وی اظهار داشت: در تولید این برنامه از همراهی چهره های شاخصی از جمله ژاله علو، پرویز بهرام، اكبر زنجانپور، میرطاهر مظلومی و مریم نشیبا استفاده خواهد شد.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: خانواده , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
business91 در تاریخ : 1390/12/17/3 - - گفته است :
سلام.وب بسيار خوبي داريد.مايل به تبادل لينك هستم.درضمن اگر ميخواهيد حالات دروني ديگران را كشف كنيد كافي است انگشتر جادويي ما را به انها هديه دهيد.
http://www.parseshop.biz/?rgm=manouchehr&p_id=2354

www.business91.lxb.ir


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: